Persoane interesate

vineri, 26 septembrie 2014

[hai iubito să nu ne mai întâmplăm niciodată]



să desenăm păsări îmbrăcate în păsări
până într-un loc înghesuit sub unghie
unde oamenii au gust de apă plată
unde eu sunt cel mai uşor cuvânt de aruncat din lume
unde lupii se ruşinează până devin câini
şi tot aşa în numele tatălui

ai urcat dezbrăcată până în a şaptea coastă
aveam încheieturile obosite
de la atâtea îmbrăţişări
numai corbul de unică folosinţă
care şi-a făcut cuib în auzul meu
a murit însfârşit şi negru

era vineri în mintea ta iubito
frigul traversa încruntat litera 1 spre soare
un nicăieri plin de sânge
mă aştepta îmbrăcat în alb
gândeam puţin
monosilabic
aşteptam să se întâmple încă o dată mâine
în ochiul tău pofticios şi sălbatic
de sticlă

şi ce dacă am tatuată în frunte singurătatea cifrei 1
nu am reuşit niciodată să te privesc viclean
din spatele vitrinei
nu am purtat abatoarele în suflet
nu am graţiat păcatele vrabiei
sunt cel mai ruginit animal dintr-un perete
am picioarele nesătul de lungi
sunt culoarea care doare cel mai mult după împuşcătură
urmează să devin puţin
să ating înălţimea nimicului
să rătăcesc prin el gândurile bune ale mamei

oraşul care putrezea din toate blocurile
mi-a închis privirea
mi-a dezacordat mersul
mi-a spălat cearcănele cu apă de ploaie
m-a destrămat până la genunchi şi a construit un alt om
cu zidurile delăsate înainte şi înapoi
de astăzi

-- acesta este motivul pentru care ar trebui să mă iubeşti vinovat
   de toate gropile--



(DD)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu