Persoane interesate

duminică, 14 iulie 2013

tu nu auzi de unde vine lumina aceasta?

tu nu auzi de unde vine lumina aceasta?


ai putea să-mi deschizi adânc în piept viaţa cu o şurubelniţă îmbrăcată în alb
să-mi spui din ce parte ţi-aş putea fi inimă
sau mai bine să profanezi toată vina de a nu fi ultimul cuvânt
scrijelit în ochiul cel mai pedepsit
de rămăşiţele adolescentine ale acestei dimineţi în care am fost până la nebunie
sătui de foamea ucisă în noi ca o sâmbătă murdară între ecuaţiile subţiri
dinspre  pielea necizelată a meduzei şi privitul îndeaproape
care nu şi-a circumcizat în buricele degetelor  malul cu seara
întrerânduri

motiv  pentru care ţi-am devenit un alt mâine păstrat în sferturi academice şi îngerii neîntâmplate
deoarece am rămas aceeaşi prăpastie cuminte

în iubirea ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu