Persoane interesate

marți, 30 iulie 2013

între noi doi orice bucată de inimă se răzbună la un moment dat

între noi doi orice bucată de inimă se răzbună la un moment dat

cui pasă de camera în care tu îţi numeri degetele pe zile
sau fugile înapoi ca nişte performanţe
suntem nuanţe până la proba contrarie când marea adunare naţională decretează
încă un război de paie

mi-aş fi dorit să-ţi culeg nopţile de sub călcâie
să crestez în zâmbetele tale surâsul meu din miercurile închinate
iar apoi să-ţi privesc printre riduri
frica

suntem unul în pântecul celuilalt prunci şi mame
într-un singur cuvânt
taţi şi asemănări scuipate într-un singur chip
culori sălbatice şi încă puţin din normalitatea excesivă
a dumnezeului de hârtie

eviscerate
aruncate în râs
băute până la sfârşitul trotuarelor
cu sânii muşcaţi de foame defilau în stoluri
de fiecare dată aceleaşi două nopţi şi mai bine
ancorate în piele
ca nişte spânzurători de verde
îmi plăcea nespus amintirea aceasta
şi de fiecare dată după ce terminam să mi-o amintesc
o luam de la capătul întrebărilor
uimit la culme de faptul că toate cuvintele sunt două la început
exact cât de lungi sunt picioarele iubitei mele
sau cât de multe
oricum
numărul este doar o constantă care permite la un moment dat rostogolirea tuturor lucrurilor

în rest era bine
mai ales seara după buletinul de ştiri când mă priveam nedumerit în ochiul ei stâng
de parcă i-aş fi fost plănuit ca o naştere spontană
aproape geometrică între respiraţii

poate de asta în absolut fiecare dimineaţă ea se cutremura de o viziune îndreptată
în sensul invers al acestei lepădări inocente
ca şi o corabie abia ieşită din beţia furtunii
un scrâşnet descompus până la starea
cea dintâi
când nu îmi aduceam aminte
nici de astăzi
nici de mâine
nici de ieri







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu