Persoane interesate

luni, 29 iulie 2013

aceasta este o scriitură de o singură persoană

aceasta este o scriitură de o singură persoană

ştiu că ţi-am promis
să nu mai scriu atât de orbeşte despre cuvinte şi arbori
pentru că deranjează pe unii care şi-au atins nivelul insistenţei de frunze şi clorofilă
ca un extaz auto-erotic în camera cea mai nepotrivită pentru iubirea de unul singur

însă trebuie să înţelegi
nevoia mea nu este de ei ci de propria identitate
am nevoie de mine să înţeleg de ce la fiecare început de astăzi
sunt obligat să-mi postez liniştea în public
apoi să aştept cu dependenţă gingiile tuturor
să mă pătrundă dintr-o fericire în alta
ca şi cum aş fi doar o condamnare la apreciere şi încolăciri subversive la suprafaţa pielii
nu un om care îşi deschide venele de-a lungul tăios al tuturor păsărismelor
de duminică

dar mândria este doar o decapare a unei personalităţi comune
trebuie drenată la fiecare sfârşit de săptămână
iar pentru asta se foloseşte cuţitul cel mai înţelept
să intre adânc în ruginirea cărnii

dus pe gânduri rostesc cuvinte oribile chiar de la începutul cel mai stupid al lumii
mă prăvălesc dintr-o temniţă în alta a sângelui
sorb cu nesaţ şuvoaiele de evadări până la starea cea dintâi
când mă privesc cu atenţie înăuntru
dar nu văd nimic
doar nişte ziduri fericite
unde
parcă nici oamenii nu mai sunt cum trebuie

ecoul strigătelor de groază care veneau ceva mai repede înapoi
ca şi cum nu s-ar fi întors din cer
ci chiar din foamea mea

când mă prefac că dorm nimeni nu îşi dă seama că ţin un singur ochi deschis în enormitatea chipului iar de jur împrejurul irisului grămezi de nisip şi apă sărată mă îndeamnă să alung toate adâncimile de serie în frânturile unor cuvinte despre absolut nimeni

nu ştiu câtă răbdare mai am să îţi rămân şi astăzi până la ultimul om
chiar nu ştiu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu