Persoane interesate

joi, 18 iulie 2013

foarte puţini au încercat să mai rămână în noi până la început

foarte puţini au încercat să mai rămână în noi până la început

şi ai neobrăzarea să te prezinţi înaintea mea cu foamea silabisită la suprafaţa coapselor
ca o goană printre subtitrările îmblânzite din nonşalanţa
păsărilor cuibărite în fruntea dumnezeului de perete
pe care îl porţi atârnat cu privirile în jos
în buzunarul cel mai mototolit din toată viaţa ta

un fel de lasă-mă să te las
bântuie liber din voia mea într-o fereastră cu geamurile concluzionate până la vene
într-o petrecere cu lampioane deşirate în dansurile goale ale ultimelor femei de încasat
la sfârşitul pierzaniei liturgice
când toate darurile bune se oferă doar acelora care şi-au îngenunchiat nerăbdarea
de a fi sfinţi cu toţi pereţii în regulă
înconjuraţi de măicuţe încălţate pe tocuri dureros de înalte
şi mâini întinse
un munte uriaş de mâini sacrificate în dreapta cea mai incorectă
a tatălui meu

şi ai neobrăzarea să-mi descifrezi tăcerile dintre respiraţii cu unghiile ascuţite
printre dinţi de îngeroaică tandră în sfârşituri
ai putea să-mi calci glasul dintre rândurile acestea îmblânzite
în ultima curvă samariteancă care ne-a dăruit o altă lume corectă
după moartea noastră







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu