Persoane interesate

marți, 16 iulie 2013

dumnezeul acesta m-a rugat să-i devin surd şi orb

dumnezeul acesta m-a rugat să-i devin surd şi orb

gardianul jurămintelor prost ecranizate într-un film cu buget redus şi ultima femeie fără categorie
într-un gând cu mâinile retezate
ai putea spune că aici
se ascunde cea mai frumoasă poveste de groază din lumea unei scrumiere
unde toate zilele de sărbătoare au fost spânzurate de picioarele şubrede
şi lăsate să putrezească până la ultimul minut

acesta nu este un poem de tine
ci o dare de seamă despre îngerie
sau o pendulare a tuturor spitalelor de nebuni
atârnate la rever
ca nişte decoraţii murdare de viaţa domestică a unei femei
construită din obsesii
din acest motiv ţi-am spus că scriitura de faţă
nu îţi aparţine

eu
cu flori în gură şi iubirea mea coborâtă neatent din vagonul poştal
o mănuşă folosită
turnată în cupe ca o mirare obsedantă despre şoimi dresaţi cu mâinile goale
furtuna de la ora treisprezece care a împrăştiat gustul ultimelor trenuri tulburi
plânsetul deschis în uşă
răstigniri peste răstigniri năvălindu-şi cohortele de buzunare goale
săriturile artistice de pe geam
m-au lăsat sleit şi sărac

aştept să se întâmple ceva esenţial în auzul tău din care au reuşit să evadeze munţii
cu parşivitatea unui iceberg
gentleman cu stiletul ascuns în inimă
dulciuri şi cafea cu lapte de mamă tânără
bancuri de purpură şi curve excitate între lămpile cu abajur
bârfe scrijelite în talpa unde permanent bate inima altcuiva
arcuită ca o intuiţie
linia vieţii mele a început să-mi semene tot mai greu

şi numai la sfârşitul tău am ştiut că se ascunde surâzător
întreg deşertul




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu