Persoane interesate

duminică, 28 iulie 2013

şi erau atât de puţine virgule în numele tău

şi erau atât de puţine virgule în numele tău

cred că cele mai mari neajunsuri nu au aparţinut vreodată omului de zi cu zi
ca un sfârşit bine scris de la un pol în celălalt al unei înălţimi
sculptată cu precizie uimitoare la suprafaţa instabilă a unui punct
rămânerile în sus erau doar eşafoade de bun simţ
nimic mai mult
în oamenii descântaţi iubirea are gustul obscen după fiecare umbră
zgâriată în piele ca o poartă spre nicăieri
aerul încâlcit printre dinţi
era mai înalt decât un ultimatum în linie dreaptă
printr-un cuvânt de femeie tânără

la suprafaţa acestui limpede mi-am început toate păsările
muşcături din meniul tău zilnic despărţit între coapse
aşa se recită realitatea într-un joc de şah unde matul trece prin singurătatea
unui bloc de locuinţe
ca un glonţ printr-un condamnat la moarte

eu personal nu cred în diferenţe
deşi cunosc femeile mai bine decât un alfabet îndrăgit de orbi
adevărul
întotdeauna a fost crestat în moartea tâmplarului
în dresarea lemnului cu mâinile unui dumnezeu fals
care nu a simţit nimic din maturitatea fiului său

de ieri
pământul care a învăţat să facă piruete în piciorul meu lipsit de gleznă
apoi
un gram de linişte şi culmea de oameni din care s-a născut puţinul bumerang de carne
mi-a răspuns că el
este doar numele meu
care învinge moartea oricărui albastru


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu