Persoane interesate

luni, 20 mai 2013

cuvânt înainte de prima zi


cuvânt înainte de prima zi

măsor moartea cu palmele goale
se caţără în pielea ta
ca o autostradă
străbătută în doar o sută de paşi
pentru că treptele
nu sunt decât în mintea mea
urcări furioase

curg venele prin gânduri
începutul limpede al unei camere
unde cineva
şi-a desenat o singură bătaie de inimă
în adâncimea unui cuvânt
vechi de câteva zile

răutatea femeilor mele a rămas
scrijelită cu unghiile
în sânge
ca o semnătură de externare din aşternut

muşcă din carnea mea
toate uşile îmbrăcate în vrăbii

din cauza faptului că nu le-am vorbit suficient de puţin
din cauza puţinului că nu le-am scris iubirile pe curat
sau a călcatului de pasăre
în care nu s-a întâmplat nimeni
cu toate literele

habar nu am
de ce partea dintre noi
are mereu acelaşi gust
de aer







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu