Persoane interesate

luni, 20 mai 2013

îndreptar de oameni


îndreptar de oameni

nu am auzit niciodată o culoare murind
eram mult prea ocupat cu fuga din mine însumi
cu băutul minţilor
de la mijloc în jos
şi încă vreo câteva ceasuri numărate
în mâna serioasă

dar am împlinit toate străzile din oraşul acesta
am băut toate urletele iubitelor mele
am urcat o mie de oameni
din înapoiul cărora nu se auzea nimic
nici măcar amintirea
unui ecou

după patruzeci şi patru de respiraţii m-am lăsat de frumuseţe
m-am dezobişnuit de fugă
şi de mine însumi să împlinesc acelaşi anotimp
în fiecare zi

străzile mi-au rămas mici
în filmul acesta despre atingere
iubitele au plecat să-mi asculte tăcerea
suflecată la începutul umărului
şi mărul lui adam
de unde nu a mai supravieţuit nimeni
în afara acestui îndreptar
de oameni







Un comentariu:

  1. Ne mor culorile din oameni
    cu miros de prohodire
    rămâne „amintirea
    unui ecou“
    fără respirații
    doar un „îndreptar“
    cere colacul de salvare
    pentru oamenii
    încă verzi la minte...

    RăspundețiȘtergere