Persoane interesate

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

la o nemărginire cu ochii deschişi


deşi mama m-a născut cu intenţii bune
jumătatea în care aveam deplină încredere
nu-şi eliberase complet nerăbdarea
era ca un carnet de notiţe
unde se aruncau ultimele ştiri
despre ploile cu pământ curat
din glasul ultimului samaritean

mi-ar fi plăcut
să-mi pot număra viaţa pe degete
aşa
ţi-aş fi putut spune din ce parte
îmi poţi asculta urmele
însă tu nu ai respirat niciodată o îmbrăţişare de solzi
pentru că nicio realitate nu se poate desena artistic
la fel cum niciun arbore nu ştie să se decojească
de pădurile trecute

blocurile mele sunt bolnave de ani
umbra ciopleşte în auz cartiere de oameni întregi
până în somnul de proastă calitate
unde ţipă întunericul
ca un cor de prunci

ţi-am învăţat viaţa pe de rost
alungit în pieptul tău săturat de mâini
oare ai ştiut vreodată ce ne aşteaptă
când ni se usucă sângele?
oricum am să te privesc în noaptea aceasta
cum torci liniştită cearceafurile
în care ne-am întâmplat

poate am să te las să te joci în carnea mea
apoi vom face dragoste de toţi banii
sau poate te voi conduce
spre umărul stâng al camerei
şi ne vom scrie mesaje de pe telefoanele mobile
aşa mă iubeşti cu toate cuvintele

mâine
îţi voi încheia anotimpul acesta la piept
şi voi aştepta să-mi scrii
despre iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu