Persoane interesate

joi, 12 iulie 2012

perfect de negru


noaptea are buzele livide în pragul uşii unde atârnă timpul
ca o bucată de lumină peste care s-au construit străzi inegale
şi umbra pământului avea un trup cu realitatea sculptată
într-un cer de ochi
cu toate oasele goale de culoare

într-un capăt de păsări muribunde se ascunde biciuitorul
de minute cu spatele ars de asedii şi retrageri

nu a fost niciodată linişte în inima femeii care mă ţine în gazdă
deoarece are sânii înfieraţi cu palmele bărbaţilor
care i-au părăsit aşteptările din maturitatea ultimului prunc
sângerat din ea ca un nume propriu

îţi dăruiesc coasta pentru care a murit o lume întreagă
şi mă învelesc între doi pereţi fericiţi să îşi jerfească
ecoul strigătului meu de luptă
în toată adâncimea aceasta înnebunită
unde sclipesc peşti coloraţi şi frânturi de cuvinte neînţelese

din acest motiv
din această taină
am căpătat puterea

să mimez locul unde îmi ascund sila de mine însumi


 (din volumul Dimineţi cu mâinile încercuite)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu