Persoane interesate

vineri, 13 iulie 2012

asediu asupra nebuniei


aud glasuri încărcate de o beznă puţină
şi porţi deschise de interzişi cu burţile goale
peste care se gudură o singură inimă
cu sângele decojit

o lume întreagă de guri tandre
mă priveşte
cum îţi sărut spatele limpede
pentru că tu ai fost mereu o evă în care s-au prăbuşit ape
cu zâmbetul întemniţat în cercuri
şi o junglă de umbre unind cele două timpuri de tâmple
ca un covor de răutate

pentru a ne înşela reciprocitatea
ne-am stâlcit în bătaie conştiinţele
în obrajii arborilor am ascuns râuri
 cu frunţile zidite
în culori tinere şi am inventat drumuri păcătoase
sub care am îngropat definiţiile unei văduve despre iubire

suntem felul întâi din meniul zilei
un fel de saga siropoasă unde personajele principale
îşi poartă pielea unul altuia
de la prea multe frici
de la prea puţine fugi

iartă-mă iubito pentru că te invit cu luna împlântată în umeri
să împărţim un singur sandviş
din taţi incompleţi
şi mame iresponsabile

(din cadrul volumului Dimineţi cu mâinile încercuite)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu