Persoane interesate

sâmbătă, 9 iunie 2012

introducere în interiorul pământului


mi-a înflorit un strop
dintr-o prea-prostie
cu toate secundele proscrise într-un bâţâit
continuat în deplină egalitate cu certitudinea aerului
şi am reuşit să desăvârşesc necuvântul
cu un simplu acord de rostuială

ai spune că viaţa are misterele ei
însă tu îmi arăţi că trăitul nu cuprinde rostuirea
în enigme
e ca şi cum două cercuri suprapuse
ar căuta să se părăsească în cădere

nu răsărim cu măştile aşternute în frunţi
ci ne închinăm liniştii dintre două definiri
poate aceasta este cauza pentru care irealitatea
nu cunoaşte dezmăţul simţurilor
e ca şi cum ai umple un întreg
cu goliciunea altuia

şi totuşi fiecare are libertatea de a respira
fiecare are dreptul la zid

mi-e ruşine să recunosc
dar a trecut ceva timp
de când picioarele mele au acoperit
singurătatea

timpul tău din mine
aceasta este rotunjirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu