Persoane interesate

marți, 24 aprilie 2012

atât de urmă îmi eşti


sunt lihnit de dor în partea dreaptă
în stânga a mai rămas cineva
şi câteva resturi de viaţă proaspătă
târându-se în podeaua goală


o zi şi o noapte s-a zvârcolit liniştea
până să se potrivească în grumazul aplecat
al unui osândit la frică

apoi
nu a mai fost nimeni


să ţipe


într-o singurătate
doar colţurile zidurilor
sunt pline de tandreţe
uşile îţi zâmbesc uşor
până începi să plângi
şi cu un burete îmbibat în lacrimi
umezeşti buzele femeii tale


de cuvinte


mă privesc cu lăcomie în oglindă
până dispare orice luciu
şi nu mai rămâne decât un afiş alb
iar sunetele vagi din resturile prosopului
în care te ascundeai în fiecare dimineaţă
au devenit absenţe
iluzii
îmbrăcate în motive


poate de asta
când cer îndurare
nu se aude nimic
nici vocea mea cerşind o altă viaţă


nici sărutul tău pe umăr

3 comentarii:

  1. Superb...ca toate celelalte.Am epuizat superlativele.Maestre imi imprumutati/inventati citeva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi inventa pentru dumneavoastră domnule cuvinte
    voi creşte litere
    şi le voi oferi la adăpostul poeziei

    RăspundețiȘtergere