Persoane interesate

joi, 10 decembrie 2015

Scurt tratat despre maică-ta sau( definiţia ilogicului după o gândire sustrasă dintr-un pahar de lemn)



Prietenii mei au început să latre în jurul propriei umbre ca niște fluturi turbați în jurul felinarului de la intersecția cu Doamna Mirela Nr 37 unde eu număram câte cărămizi mai am de urcat până în tavan. După o virgulă lungă cât o expirație am aflat. Erau exact 444 de minute până sus. În viciul meu exprimat caligrafic de fiecare parte a unei foi albe s-a întâmplat după un anumit timp de exersat nimicul. Un nimic cu patru picioare care defilează cât vezi cu ochii prin sufragerie. O sufragerie de zile mari. Mari sau Mary de la mentenanţă. Fata aia bine făcută care şterge pragurile de sub picioarele noastre bolnave să calce tot. Un tot care în umbra lui consideră că trebuie să acopere mobila din lemn de trandafir a doamnei în etate care locuieşte şi ea în sufrageria noastră. Atât doar că nu o vedem de fiecare dată. Dar îi recunoaştem obsesiile pentru ordinea publică a toaletei în care vin fluturii de ieri seară să migreze. Apoi a început doliul în jurul unei sticle goale de votcă. Şi am adormit. Unii în celelalte cu poftă!
Cobor tiptil însoțind respirația grea a bărbatului care o cotropea ca un mecanism din războiul stelelor. Cineva o adormise bine în patul ei. Apoi a plantat sateliți militari în carnea puțin umblată de alte suprafețe plane. Doar coborârea mea și respirația greoaie a bărbatului erau singurele puncte distincte. Singurele lucruri care se prăbușeau din gura ei. După un timp a început o nebunie de nedescris. Sateliții săreau în picioare cu două degete urlând prin aer cine a auzit primul coborârea. Carnea i s-a maturizat vehement în cei douăzeci și unu de ani de când visa războaiele altora. Frumusețea ei a lovit din picioare până când a rupt patul din toate puterile și a evadat pe ușa special desenată în podea pentru astfel de fugi. Când au venit să constate pagubele nu mai era nimic. Doar respirația bărbatului care o iubea. Coborând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu