Persoane interesate

marți, 30 septembrie 2014

[mi-ai spus să nu am regrete atunci când plouă din senin]



să număr pe degete secolul trecut
iar într-un moment de neatenţie să-ţi împărtăşesc
câţi ani au naufragiat
din sânii tăi
în călcâiul meu ros de săgeată

florile nu ştiu să ţipe
atunci când sunt rupte de frumuseţe
nu au regrete ca şi oamenii după naştere
în durerea lor nu există luni de scârbă şi lumi îngrozitor de pline
doar un singur cuvânt
având buzele roşii aruncate
înaintea tuturor lucrurilor

dacă mi-ai autopsia gândurile
iubito vei face diferenţa între moartea cronică şi moartea morţii
dragostea ta pentru metafore
ar creşte din amănunt în amănunt până dincolo de gesturi
ahhh şi ce mult s-ar pierde din această linişte de îmbrăcat
ce viu imediat
ce tandru mă vei arăta cu degetul în asfaltul unde ne întoarcem toţi
accidentele de maşină

spune-mi eşti?
eşti cuvântul descurajant de cerc?
eşti fiara care şi-a făcut culcuş în ventricolul meu drept?
eşti tu cea mai nevinovată întrebare
din viaţa mea?

nu ştiu
nu ştiu ce sunt sau până în cine sunt
nu ştiu dacă astăzi e bine să fie luni şi nici nu-mi pasă
după ce oră te îndupleci să mă iubeşti de vie





(DD)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu