Persoane interesate

luni, 30 septembrie 2013

mă gândesc la zilele în care mă număr pe degete

[mă gândesc la zilele în care mă număr pe degete]
la florile postate cu sutele pe facebook
de parcă suntem grădini botanice
mă gândesc la nopţile când hoinăresc în largul unui nume de femeie
şi nu ştie nimeni
cât de lung poate fi un cuvânt
sau cât de adâncă este o cădere

mă gândesc că mâine este încă o zi de marţi
uriaşă
ca un război civil purtat în umărul nou-născut
al ultimei camere în care ne-am schingiuit monologurile
mă gândesc la toate partidele de sex sălbatic
plimbate prin cerul gurii ca nişte trofee
la tâmplele de lemn cioplite în dreptul lumii
la poemul care a fost stăpân peste un imperiu trecut prin sabie şi viol
mă gândesc cum sunt împins către inimă
de propriile margini
să pot fi răsfoit

dar nu am avut niciodată acces la ovarele nobleţii
nici la sălile de gală unde tu
dansezi


de una singură

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu