Persoane interesate

vineri, 13 septembrie 2013

[apoi am muşcat din braţele ei un compromis cu buzele smulse]

[apoi am muşcat din braţele ei un compromis cu buzele smulse]
de toţi cei care l-au îmbrăţişat fără niciun motiv
cu picioarele blocului
cu unghiile roşii ale unei doamne cu etaj

am muşcat din el cu foamea unei singure note
ea mă aştepta tandru
tolănită într-un cuţit uscat
ucidea idei după idei cu pumnul ei rotund
de domnişoară
visa la poetul preferat
cum o privea lasciv din colţul cel mai îndepărtat al petrecerii
cu poezia goală şi brunetă în existul ei

m-am lăsat de mine în penultima clipă
când i-am prins din umbră mâna dreaptă
murdară de crime şi idei
pentru că la vârsta mea lumina este doar o poftă
curge zilnic pe sub pleoape
ca un ocean imposibil

de nisip

Un comentariu:

  1. Poemul muşcă din inerţia cotidiană/ bucăţi mari de cer/ E mult e puţin/Rămâne de recitat/În palma celei mai frumoase cititoare/De pe pământ.

    RăspundețiȘtergere