Persoane interesate

vineri, 16 august 2013

în seara aia când tu ai împlinit primul orgasm

în seara aia când tu ai împlinit primul orgasm

sunt în vârstă
o mie de respirații pe secundă sau mai multe
în orice caz nenumerotate
deci
neimportante
am oasele corect înșiruite în tabelul oamenilor pe cale de dispariție
dar mă bucur în continuare de rebeliunea temnițelor
deoarece îmi atestă oricând setea de ziduri și crimele decupate din amintirea plutoanelor
de omorâtori legali
și nici mai mult
nici mai puțin
dintr-o lipsă

pentru că mereu am dus dorul femeilor ușoare
care se lasă biciuite în serile fumate cu poftă
când toate iubirile au sertarele în pielea goală
când balerinele dansează roșu
și putorile se încred orbește în tamburine
mereu am simțit dorul de noi înșine
când ne-o trăgeam orbește
între rămășițele tuturor criticilor mei
invidioși

până în măduva unghiilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu