Persoane interesate

joi, 1 august 2013

3:01 până în burta pământului

3:01 până în burta pământului

adânc îngropat în singurătatea camerei unde gloanţele mai au încă umerii intacţi
ţi-am desenat zilele
urmărindu-se prin carne ca nişte marionete
care şi-au ucis nebunia într-un răspuns nesigur
apoi am cultivat cele mai frumoase nepotriviri dintr-un ochi de sticlă
în timp ce tu fumai tacticoasă din capătul îndepărtat al lumii
cu zâmbetul tolănit în mintea mea ca un paradox

rătăceam unul în pielea celuilalt
toate poftele
respiraţiile citeţe
nopţile castrate şi gropile care nu se mai terminau niciodată
de adâncime
eram puţini de fiecare parte a patului când devoram până la incertitudine
oamenii rămaşi în noi

ne incendiam vieţile
printre rândurile scăpate de sub control
ca nişte războaie cu venele abandonate
creşteam fluturi cu mâinile goale şi ne urlam nebuneşte îndepărtările
dintre dinţi
ca şi cum
cineva
mai presus decât moartea ne-ar fi inventat la nesfârşit
osândirile

nu cred în stăpânirile mărturisite ca nişte bătrâneţi degeaba
la ora ceaiului nici măcar pe mine nu mă mai aveam intact
eram doar fiului tatălui meu
cel care a cioplit în lemn chipul mamei până la iluzie
nimic mai mult

eu sunt cel care este
cel care se lasă amintit din când în când
de o moarte neutră
inegală
aşa mă alint în nopţile confesionalelor impare
da
aşa mă alint de fiecare dată când aleg soluţia de unul singur

pentru că eu aşa văd omul
care nu îşi mai poate stăpâni mătăniile
care nu mai poate convinge prin tandreţe
niciun cuvânt de femeie

şi mai văd căldura
din minima aparenţă a unui semn de viaţă
mă văd născându-mă
în fiecare zi din miezul mamei mele
ca un ceva pe care ea
nu a fost în stare să-l definească niciodată

iar dacă vreodată ai să mă iubeşti în fugă îţi promit solemn
că îţi voi rămâne
fuga ta
cea mai de preţ

da
aşa văd eu lucrurile








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu