Persoane interesate

miercuri, 31 iulie 2013

sinceritatea naşte monştri

sinceritatea naşte monştri

din simplul motiv al lipsei de interes pentru o individualitate complet deşirată înaintea sensurilor
care numai atunci când este descompusă în imagini pluteşte deasupra aerului
cu toată titulatura ei compromisă şi prost înţeleasă de iubitorii excesivului vestalic
ale căror scăpări nevoite în trupurile cele mai apropiate de palpabil
sunt doar conceptualizări stricte ale lipsei de sinceritate
nimic mai mult
şi cu toate astea realitatea este cea mai frumoasă femeie din lume
mai ales când i se închină un munte
sau adâncimea unei respiraţii
pentru că nu toate lucrurile sunt în mod egal oferite ca un păşit la limita echilibrului
nu tot ce zboară a fost la un moment dat pasăre
o cădere în gol este un alt fel de zbor
care are abilitatea de a nu se sfârşi niciodată într-un fix dictat
şi cum toate războaiele duse cu propriile cuvinte au fost pierdute sau rătăcite în alte conflicte
nu pot spune cu certitudine că adevărul din mine a fost definitiv îngropat sub podeaua camerei
în care îmi descifrez cursivitatea zilelor
nu sunt un ucigaş în serie
doar un om despre care nu se mai poate scrie nimic nou
un om cu toate dispreţurile caligrafiate până la lehamite
am statura diminuată de greutatea tuturor tăcerilor
a gândurilor
şi de ce nu o încâlcită amintire dintr-o veche iubire de care îşi mai aduc aminte doar zidurile
şi nici măcar ele nu au claritatea aducerilor aminte
nici măcar ele nu şi-au învăţat sinuciderile la perfecţie
le atârnă cearcănele până la genunchi de păcate convexe cu ultima moarte curată
iar dacă ar fi să-ţi răspund ca unui gând greşit
mie
nu îmi este frică nici de naştere
nici de moarte
ar fi normal să-mi fie nu contest
da nu îmi este
am comportament de mascul şi dumnezeu în corpul tău de femeie îmbrăcată
bineînţeles




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu