Persoane interesate

marți, 25 iunie 2013

sunt atât de mult în tine încât nu mai ştiu din ce parte este joi

sunt atât de mult din tine încât nu mai ştiu din ce parte este joi

la sfârşit
mi-au acoperit pleoapele cu două monede galbene
îmi spuneau că doar aşa se adoarme în locul acesta chiar dacă eu le-am spus de multe ori
că nu îmi aduc aminte somnul
şi este prea astăzi să le fac pe plac
plus de asta îmi aud încă respiraţia cum gâlgâie prin vene
aud
văd
simt de fiecare dată când sunt sărutat pe frunte ca un ritual patriarhalic prost regizat
sunt cel mai viu din încăperea aceasta cu mâinile pe piept
dar
mi-aţi spus să tac şi să dorm că stric toată lumea adunată la începutul meu
în semn de foame
aţi spus să mai am răbdare până mâine când nu se mai tolăneşte nicio femeie printre gingiile iubitului ei
când nu mai cere nimeni de mâncare după plecarea mea
când nu mai este frig în cerul gurii
doar atunci mă vor dezbrăca de toate fricile mele şi mă vor asculta cum sunt coborât în aşternuturile proaspăt săpate cu cinci ani înainte de fuga aceasta

pentru dumnezeu oameni buni
dar aud mirosul păsărilor deasupra mea
văd
simt de fiecare dată când sunt dimineaţă şi seară
în acelaşi loc cuvântul care a murit

avea braţele tinere




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu