Persoane interesate

sâmbătă, 22 iunie 2013

şi acesta este un poem despre culoare

şi acesta este un poem despre culoare

cred cu certitudine că inclusiv punctele se pot recicla
pentru că atunci când mi-ai apărut eu mă lăudam cu un trecut de un mileniu
de mame
pentru că vreau mult să ştii poemul acesta
este doar un strop din oceanul pe care îl construiesc
şi cerbii care îţi cresc printre dinţi
ca nişte furii
când am descoperit roşul tu acopereai cu îmbrăţişarea ta restul odihnit al lumii
de atunci arborii au început să plângă frunze
oamenii să-şi acopere chipurile cu alte chipuri în care nu se vede nimic
niciodată
în care se aud nopţile prăbuşindu-se de ele până la sfârşitul unei clipe de inimă
ştii tu
locul acela în care ajungi să trăieşti cu chirie
nu am considerat niciodată linia dreaptă
orizontul acesta aproape crucificat ca fiindu-mi
eu sunt doar numele meu
sunt doar un început de fiecare dată când te dai jos din pat transpirată sub zâmbete
am împlinit toate numerele străzilor din oraşul meu
sunt mai înalt decât umbra mea şi am învăţat să înot printre alţii mai puţin umbre
am gură nas suflet şi poate o scurtătură până la ticăitul acela puţin pe care îl auzi
ah....nu ştiai că orice cale se poate prescurta
tăia
străbate cum vrea ea
normal că nu ştiai
tu eşti unul din ăia născuţi după anii două mii cu cercel în limbă sau unul de cândva
peste care abia s-a învăţat să treacă vântul la începuturile mâinilor mamei mele
orice se poate îngeriza dacă se plăteşte bine
orice
chiar şi atunci când se sinucide o floare într-un cor de fluturi tandri
sau la o recoltă de îngeri îmbrăcaţi în păsări
nu există moarte
moartea este doar un regizor de filme cu buget redus
sau coasă după unii retardaţi
sufletele aparţin doar celor mulţi
acelora care nu au ştiut să-şi aleagă înălţimea cea mai potrivită
cele mai căutate suflete aparţin însă sculptorilor de ploi
şi teodicee

sunt doar vreo cinci pagini printre oameni fără prefaţă
în schimb coperta este dată cu fond de ten
puţin fard
da da clar este femeie de se vinde aşa bine
dar nu asta era ideea numelui meu
eu sunt high la ora asta pustie ca un cort în mijlocul unei păduri de oaspeţi
sunt băutor de ziuă şi de noapte când nu-mi mai aduc aminte
unde am pus prima literă din tine
dar pe cuvântul meu de onoare
sunt doar culoarea ta preferată
atunci când îmi recunoşti gândurile



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu