Persoane interesate

marți, 21 mai 2013

scrisoare închisă unui culegător de arbori


scrisoare închisă unui culegător de arbori

mi-ai spus aseară când mă aşteptai să ies din altă femeie
că te-a prins un aer rece şi ai răcit între pulpe
atât de rău încât nu mai poţi citi din mine
niciun cuvânt sănătos

hai să fim serioşi

nu eşti a doua femeie care se îmbolnăveşte după ce a fost revărsată
într-o vitrină cu dulciuri
cum nici eu nu sunt pânza subţire a unei meduze
în care orice iubire îşi poate clăti tălpile

ce vină am eu
dacă
te-ai lăsat înconjurată de bărbaţi care mimează perfect
sângerarea căpătată după pierderea identităţii
orice ai face
obrazul tău nu are piele
nici inimă
sau adulmecare de lup
nici măcar dumnezei responsabili
nu mai trăiesc
între coapsele tale



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu