Persoane interesate

joi, 23 mai 2013

o imensă rămânere în urmă

o imensă rămânere în urmă

ieri
m-am îmbătat lângă o întâmplată
avea vreo douăzeci şi ceva
ceva
nu ştiu
nu ştiu exact
dacă era o respiraţie de pasăre sau mâinile mele
frământându-i sânul drept
nu ştiu
câţiva ani după ora optsprezece
în orice caz
habar nu am din care parte ar trebui să mă auzi
cum îţi vânez pământul de sub picioare

azi dimineaţă am văzut un film despre nimic

întâmplata
mai avea încă buzele curate la prima împărtăşanie
se înfigea în răspunsurile mele
cu ochiul ei aproape verde
şi mă iubea de toţi dumnezeii
i-am mângâiat privirea desculţă
şi am intrat adânc în glasul ei
până i-a tăcut zâmbetul ascuns sub călcâi
ca o armă albă

apoi
după ce ne-am lipit aerul rămas
dintre respiraţii
îi priveam foamea

muşca bucăţi întregi
din gemetele mele




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu