Persoane interesate

duminică, 26 mai 2013

au trecut mai bine de douăzeci şi cinci de ani

au trecut mai bine de douăzeci şi cinci de ani

căderile mele
nu mai sunt la fel de mari ca în tinereţe
poate din cauza anilor care s-au depus pe sub piele
ca nişte tăceri imense
oameni trăiţi de oraşe întregi şi femei bătrâne de prea mult iubit
mă îndeamnă să aleg calea unei foi de hârtie
deasupra căreia nimeni nu şi-a lăsat vreodată călcarea
să fiu o foame
sau o moarte subţire în vârful unghiei

nu mă interesează nimic
nici măcar dumnezeul tău scris cu pereţi mari între litere

eu iubesc îngropările
maşinile de tăiat iarba şi vieţile altora
unde uşile sunt încheiate la toate cicatricele
iar gropile rămân cu mâinile întinse
după sinucidere

în mine se aruncă zilele greşite
animalele cu ochi albaştri şi regretele femeilor trecute
prin iubirea mea
nu mai duhnesc a viaţă cum a spus acum vreo zi poetul Petre Don
doar a privire şi bere la halbă

sunt un cărucior cu rotile
plin
de îmbrăţişarea ta






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu