Persoane interesate

luni, 27 mai 2013

atunci când am fost construit afară era miercuri

atunci când am fost construit afară era miercuri

am desenat o tăcere la sfârşitul unui cuvânt despre nimic
mi-am băut minţile într-o cameră goală
şi te-am lăsat să priveşti în mine
o jumătate de zi
călcată în picioare

silabisesc arabescurile de pe flăcări
iar când fac dragoste mimez sfârşitul lumii
iubita mea
mimează începutul unui viol
şi doisprezece oameni care prizează îngeri
în serile cu cercuri la cap
s-au mântuit sărind în tine
chiar în timpul mersului

dragostea mea
pentru tine eu sunt fâşâitul şarpelui care a intrat în lume
o numărare a unui singur copil
despre care nici dumnezeul nostru nu aflase
că nu a copilărit niciodată
dar începea să fie
în propria lui

necuprindere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu