Persoane interesate

miercuri, 2 ianuarie 2013

reflexii neîngrijite sau primul început


a stors zidurile de sub cearcăne până a căzut un oraş limpede de întâmplare
o bâlbâială sculptată din resturile unei lacrimi
care şi-a îmbrăcat cuvintele în grabă
apoi
nu a mai spus nimic
nu a mai tăcut nimic

o pândeam lung
îi descompuneam gesturile
o vedeam cum face dragoste într-un cârd de bărbaţi
cu tălpile murdare de întuneric
chiar şi dimineaţa
când îşi spăla frumuseţea
de la sfârşitul oglinzii

i-am pictat harta rătăcirilor
în palma mea
şi pentru că eu sunt stăpânul hergheliilor de păsări
miros a sudoare de vrabie
şi a praf
în parcul central m-am oprit surprins
pentru o clipă
mi-am auzit glasul nechezând uşor

atunci am simţit cum frica îmi pătrunde printre crăpăturile sângelui
ca un asediu
o fugă
a ultimei păsări
care s-a născut în mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu