Persoane interesate

vineri, 28 septembrie 2012

scrisoarea unui neluminat către iubita lui


din trupul unei femei răsfoite
în singurătate
am construit o notă de subsol fără frunze
unde culorile se adulmecă cu timpul
ca două convulsii de metronom
ce se ciocnesc sfioase pe la colţurile
gândurilor
apoi mi-am făcut intrarea în lume
cu un ţipăt nepriceput
pe care nu l-am mai auzit până la maturitate
când respira singur
şi se mişca singur

abia atunci mi-am dat seama că trăiesc
în jurul ochiului stâng
unde un samaritean a cultivat apă sărată
şi am învăţat să mimez sila faţă de mine însumi
în mijlocul străzii

te-am zărit trecând
o făt-frumoasă care mi s-a întâmplat
în vremea când eram stăpânul hergheliilor
de îngeri
iar frica nu-mi intrase încă printre unghii
apoi te-am rugat să-mi laşi puţin din tine
dar nu cuvintele
pentru că din ele nu se nasc oameni
ci motivele pe care o mamă le poartă cu ea
pe deasupra genunchiului meu stâng

aşa am să ştiu exact dacă iubirea noastră
este o trecere
sau doar în treacăt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu