Persoane interesate

joi, 13 septembrie 2012

în adâncul tău literar(logodnicei mele)


într-un alb imens
ne-am făcut ţăndări
nimeni nu reuşea să scoată noaptea din noi
doi pişcotari adunau vieţile agăţate de pământ
îşi donau cuvintele într-un câmp de sârmă ghimpată
unde luminile sunt goale pe dinăuntru
şi îşi priveau mâinile crescând

înlumitul culegea aplauzele căzute de oboseală
judecând rătăcirile efemiridelor
plus de asta
când te naşti cu o mare la îndemână
mersul pe apă este un fleac

poate acesta este motivul pentru care mă iubeşti
niciodată nu am ascuns pământ
şi niciodată nu am fost marea ta
doar iubitul tău

aceasta este respiraţia mea
sub care te trezeşti
miercurea

când nu sunt mort

Un comentariu:

  1. Minunat... bucurie?
    ceva care respiră... doamne...
    trebuia sa spun asta... e altă dimensiune... ce schimbare?
    să fie murmurul iubirii?
    sau cerurile... leagă inimile, iubirile...


    cu drag şi dor...

    RăspundețiȘtergere