Persoane interesate

sâmbătă, 18 august 2012

scrisoare dincolo de viaţă


nu te-am văzut niciodată măturând cerul
de întuneric
preferai să colecţionezi tăceri
şi să le porţi în jurul inimii
ca pe nişte funii cu degetele osoase

îţi alergam umerii între seri
se decojeau singuri din îmbrăţisări
şi murdăreau podeaua
cu umbra lor

dar tu nu aveai gura construită încă
nu ţi-au plăcut foarte mult cuvintele
oricum se găsesc cu sutele
abandonate în toţi pereţii
pe care îi aduni în largul ochiului

poate de asta nu m-ai găsit
când dormeai în tâmplele mele
aveam pieptul deschis până la sânge
dar nu îmi vedeai costele din spatele inimii
nu îmi auzeai mâinile urcând
în coapsele tale

o lume întreagă se citea în ochii tăi

la marginea camerei a murit
o fată tânără
avea buzele încă limpezi
când au găsit-o treptaşii
doar zâmbetul i se scursese la pământ
chiar lângă palma stângă
în care mai ţinea încleştat

sărutul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu