Persoane interesate

vineri, 17 august 2012

nemuritul


Nu mi-am propus să caut lumescul la bani mărunţi. Abia apuc să mă aflu pe mine. Îmi cunosc doar numele. Îmi aud bătăile inimii. Sunt viu. Dar cine sunt eu? De ce îmi cunosc doar numele în bătaia inimii? Pot număra anii, simt trecerea orelor, ca nişte cuţite în miniatură, ca nişte numere mici de înălţime,dar nu îmi pot înţelege zâmbetul.
    De ce zâmbetul este o constantă în deplină legătură cu vărsarea de apă?! Lacrima este refularea sufletului, dar nu este un întreg, nu este o legiuire a trupului. Eu continui să trăiesc zilnicitatea. Doar timpul se scurge implacabil.
    Sunt viul din pământul acesta. Toţi purtăm acelaşi nume,scris la fel. Doar literele sunt diferite. Şi cu toate acestea, de ce suntem mai mult inimă decât chip în pământul acesta? O simplitate,poate fi atât de complicată,dacă este cumpărată pe rânduri, numere, sau bătăi de inimă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu