Persoane interesate

duminică, 8 iulie 2012

ultimul adevăr


,, aveai orele adunate cu forţa în mijlocul sângelui şi nu simţeam deloc aerul grăbindu-ne somnul”

şi ţi-am osândit zâmbetul
în pământul unui singur zeu
peste care nu a mângâiat nimeni

prima zi în care nu am ştiut

de ce trebuie să îmi recunosc numele
după literele mari

nu am văzut cum arată o apă deschisă
pentru că îmi port malurile dezpântecate în umeri
şi limpezimea se zbate neputincioasă
în sânul nesăturat de viaţă al iubitei mele

sunt cea mai caldă umbră
în glasul tău închis
pentru că din pumnul stâng cealaltă inimă
şchiopăta de una singură peste cuvinte

de asta îmi păstrez respiraţia
într-un câmp cu păsări liniştite
peste care atârnă anotimpuri de plastic
şi încerc să adorm adormirea mamei mele
care a călătorit orizontul
până când a oprit-o tatăl meu
iar eu am coborât

şi am învăţat să respir

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu