Persoane interesate

vineri, 27 iulie 2012

te dezdrăgostesc


nu am întâlnit niciodată maluri
cu spatele drept într-un lac
unde sânul tău
desenează timpul cu litere mici
nu se mai aud cercuri  limpezi
târându-şi unghiile în colţul ultimei ore
în care se află o intersecţie de păsări
dintr-o altă tinereţe cu sângele îmbâcsit
de chipuri

acopăr pământul cu umerii tăi decojiţi de singurătate
şi îţi culeg trupul din culorile care nu au învăţat
să vorbească citeţ

din acest motiv iubito
nu ascult zilele prăbuşindu-se în oameni
cu buzele strânse
ar trebui să descifrez mult  prea multe nopţi
dintr-un singură frunte
şi nu am viaţa învăţată pe de rost

am urcat în pielea unui munte fricile tale
ca o lume întreagă
în care degetele pietrelor îşi ţipau luciditatea
despărţirilor din fiecare zi când îţi auzeam bărbia tremurând
în glasul meu

m-aş îngropa într-un an de sinceritate unde secundele au chipul
descălţat de linişte şi aş inventa necuprinsul  în ochiul tău drept
în stângul îmi voi descoperi inima zbătându-se
şi mâna dreaptă
de unde îţi dăruiesc
zâmbetul





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu