Persoane interesate

vineri, 27 aprilie 2012

dacă ţi-aş fi început

cad
în negrul uriaş al pământului
răsăriturile
şi restul ploilor
dintr-o singură seară
care a rămas dreaptă
în umărul tău
sincer

într-o lumină puţină
un greier ascuns în călcâi
străbătea însfârşirea trupului
scârbit de noapte

eu
nu ştiu să respir sfârşiturile timide
înceruite până la sictirul
gradaţilor albi
şi nu îmi recunosc tălpile

cerşind înaintele

sunt doar cu un minut mai înalt
decât rămăşiţele unui urlet
bodogănind căutatul zilnicului
şi oprirea în spatele aceluiaşi zilnic
lovitul cu pumnii în pieptul
descheiat de coaste
şi un strop de tăcere la bucată

tu ştiai
că nu a existat vreodată
un bărbat care să nu se fi născut
dintr-o femeie
ştiai că nu îmi voi afla liniştea
dacă nu mi-am auzit niciodată umbra
sau glasul prăbuşit de oboseală

dar nu e nimic

mâine când adâncimile
au să ne încapă în palme
voi construi din vorbe

un zeu întreg

2 comentarii: