Persoane interesate

miercuri, 14 august 2013

Niciodată crimele din mine nu au fost răzbunări( după cum a mărturisit sub blândețe Magdalena)

Niciodată crimele din mine nu au fost răzbunări( după cum a mărturisit sub blândețe Magdalena)

a costat lumea un om cu acord parental de cel mai înalt nivel
albastrul înclinat de urmărire în masă mi-a adulmecat
târziul de sub talpă
pentru că am pleoapele răstălmăcite și depărtarea mușcă bucăți serioase din obrazul tău
până la ultima ușă cinstită din înăuntrul cuiva
cine ar îndrăzni
să ne tulbure spațiul liber dintre respirații
sau atât de sus nedorit
să crească în noi alți oameni fără răbdare

luptele din adâncul mamelor noastre ne-au fost fatale
ne-am început atunci
ne-am mușcat adevărurile din genunchiul necredincios și am scris
da
am scris cu litere mari lungimea unei îmbrățișări
vechimea părăsirilor din încăperi
privirile rătăcite ca niște ferestre în care nu ne-am zidit niciodată
nimeniul

și era doar o zi oarecare
într-un așternut oarecare
dintr-o femeie oarecare
cu un nume inventat la întâmplare

doamnelor și domnilor
vă rog

cuvântul acesta cred că și-a pierdut mințile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu