Persoane interesate

duminică, 26 mai 2013

mâine te las să îmi desparţi mâinile în silabe

mâine te las să îmi desparţi mâinile în silabe

lumea este o imensă piesă de teatru
de aseară
când am reuşit să aud ploaia înăuntrul meu
prăbuşindu-şi identitatea literelor

în oraşul meu
zilele se numără pe degete
numerele se plimbă ţinându-se de vârstă
vrăbiile îşi ţipă mâinile la sfârşitul bălţilor
doar oamenii îşi abandonează unii în ceilalţi
cuvintele

în lumea mea
nu se aude nicio culoare înflorind
am străzile îmbrăcate în pungi de plastic
miroase a bătăi de inimă
sudoare şi herghelii de câini fără stăpân

cineva mi-a modelat chipul
fără să-i bag de seamă degetele
în ziua de apoi
unde ora exactă se dă după cum hotăreşte fiecare

doar atunci nu voi mai fi niciodată
urmarea cuiva




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu