Persoane interesate

marți, 30 aprilie 2013

lumina de la capătul luminii


lumina de la capătul luminii

chipul nu are suflet
este doar o imagine
asta a dăruit creatorul lumescului
o imagine
suntem toţi imaginea lui până la dispreţ
o apă lungă
şi un pământ aproape întreg

ce rol are o singură oglindă fără raţiune
este doar un urlet
nimic mai mult
un nimic de urlet şi lumea întreagă
vopsită în alb

el a sculptat-o în imaculat
apoi a pângărit-o de la bun început
însă
cine avea tupeul să protesteze
dacă nu era nimeni
doar el însuşi?

în alb
se ascund toate începuturile caligrafice
viaţa cu luminile zidite
ca o linie îndreptată în sus
dar nu înălţimea geometrică
nici spatele formelor
marginea unui paradox şi cerul liber de sfinţi
nu ştiu exact
sau nu-mi dau voie să ştiu
nu mi-am numărat niciodată coastele
nici bătăile inimii
nu ştiu care este numele meu

poate ar trebui să găuresc cercurile
să mă hrănesc din foamea ta
să îmblânzesc şerpii
să îmi cos gura
de gura ta până învăţăm ce este iubirea
repet
nu ştiu nimic
sau nu vreau să ştiu

un punct pe care nu cred că îl voi înţelege niciodată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu