Persoane interesate

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

paralela ţipătului

oamenii care aleargă deasupra pielii şi-au învăţat zilnicitatea pe de rost


şi certitudinea frigului îngropat în obrazul cel mai sincer

ca un somn îngrămădit între cuvintele

proaspăt culese dintr-o crucificare



nu am întâlnit niciun donator de moarte dispus să-şi fotografieze ţipătul

nicio iubită care să-mi dea naştere în fiecare noapte

balerina care a născut unsprezece bărbaţi cinstiţi

s-a ascuns în sângele meu ca într-o cameră de hotel

uneori îmi muşca din tălpi drumurile greşite

iar eu o priveam cu o lăcomie dusă până la orbire

cum încerca să scape de sub conturul tuturor bărbaţilor

care s-au îmbolnăvit de coapsele ei



dimineaţa devreme sprijin aerul să nu se prăbuşească

sub greutatea păsărilor

îmi caut mâinile pierdute în alte mâini

gândesc sfârşitul culorii din obrazul tău

şi eliberez la sfârşitul cărţii

rămăşiţele

dintr-o balerină nelocuită



mă numesc doi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu