Persoane interesate

duminică, 20 ianuarie 2013

eu nu sunt Iona



dintr-o oră goală pe dinăuntru mi-am reînceput pustiul
în glasul aruncat nebuneşte
din cerul gurii
care a fost îngropat creştineşte
la sfârşitul lumii

şi era linişte
în partea nevinovată a plămânului stâng
unde şi-a făcut cuib umărul unei femei
care nu mi s-a întâmplat

în fiecare seară se străduia să mă nască
şi pentru asta număra zilele pe degete
dar rămânea de fiecare dată una singură
din care nu se auzea nicio bătaie de inimă
doar chemarea unui om care înghiţise o balenă

cuvintele lui nu aveau nicio formă
niciun înţeles
uneori ieşea din ele şi privea cât de mult exista
cât de mult aparţinea
unei păduri de semne
unde sensul balenei din el se scurgea
spre nicicând

în fond orice adevăr
aparţine manifestului alb în care nu scrie nimic
pentru că el nu ne va înşela niciodată
mărturisirea
de a ne naşte oceane
deasupra unui pământ îmbâcsit cu balene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu