Persoane interesate

luni, 3 decembrie 2012

războiul sincerilor


am învăţat să fiu viu
de fiecare dată când tu îţi plimbai ţipătul
de-a lungul respiraţiei mele
ca o năvălire
ca un asediu
o cădere perfect dreaptă într-o moarte
curată

există jumătăţile de ocazie
jumătăţile de oameni cu jumătăţi de sincerităţi
şi sferturile de ore căzute în genunchiul unei domnişoare
care nu a cunoscut niciodată cuminţenia
ridicatului în picioare

uneori
ai putea vedea urcând prin mine
gândurile tale ca nişte vene ruginite
apele sculptate în vârful degetelor
de oameni vechi care nu şi-au auzit niciodată foamea
şuierând printre coaste munţi întregi
femei cu sângele dezbrăcat de cuvinte
şi sfârcurile tari ale unei ane
care îmi zgâriau sărutul

dar am rămas mereu intact după o rătăcire
pentru că mi-am smuls dreptul de a uita
şi mă întreb dacă aerul
şi-a văzut vreodată umbra
lovind pământul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu