Persoane interesate

vineri, 5 octombrie 2012

; şi de la capăt


,, atenţie cad femei cu gingiile tinere"

între graţiile înfierbântate
ale unei femei îndrăgostite de mărturisirea
ultimului bărbat viu
un roi de cerbi înfometaţi ciuguleau bârfele
rostogolite ca nişte răspunsuri adevărate

şi cum nimeni nu mi-a cerut niciodată
să-mi aşez viaţa într-un unghi drept
am căutat într-un cuvânt plin de gropi
ultima bombardieristă cu certificat de eroină
care se ascundea în căldura îndrăgostită
de vreo patru dumnezei cu epoleţi

din acest motiv seara când ajungi acasă
îţi citesc degetele de la început
şi zâmbetul aruncat la intrare
ca un bun venit înainte să-ţi tolăneşti sânii
în palmele mele

după vreo trei pahare pline
ai reuşit să vorbeşti pe jumătate
despre cum ţi-ai sufocat încheieturile într-un oral
pe la mijlocul oraşului în care se gesticulează
şi se merge în şir indian

te ascult cu aceeaşi sinceritate
în timp ce îţi ronţăi
sfârcurile alungite ca nişte şerpi hămesiţi
de guri sălbatice
şi mă gândesc cum ar fi dacă

ţi-aş dărui din mine
o săptămâna întreagă de minute




Un comentariu: