Persoane interesate

marți, 18 septembrie 2012

urlătoarea cipciripitorul şi restul pereţilor


voi încerca să am echilibrul zilelor
care îmi curg prin vene
asemeni unui reflexionist ce nu distinge
diferenţa dintre o trecere de pietoni
şi o coasă purtată de o femeie
închisă la culoare
sau aş putea să beau o lume întreagă
până nu aş mai sta în picioare
şi tolănit între coapsele unei nopţi sincere
aş descifra albul pereţilor
până la imaculare

în orice caz
prefer să smulg pământul de sub picioarele blocului tău
ca să te prăbuşeşti mai aproape de mine
aşa
nu îmi vei spune că inconsistenţa mea
te îndeamnă la necăutare
iar eu
nu pierd timpul să-ţi scriu în sânge
că ultimele jumătăţi de oameni
nu se mai construiesc de foarte multă vreme

eu unul
nu am auzit niciodată un munte
împiedicându-se de pietre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu