Persoane interesate

luni, 17 septembrie 2012

într-o femeie care a murit deodată

,, vrei să-mi încercuieşti tăcerea?"

nu am reuşit niciodată să pictez un ţipăt
oricât de drepte mi-ar fi fost gândurile
de fiecare dată mâinile îmi tăceau
încercuite de ziuă

sunt omul cu tălpile murdare de fugă
care iarna numără ecourile
uitate într-un călcâi
de femeie tânără
şi am pielea proaspăt construită în locul acesta
unde oamenii înoată în pământ

doar sângele tău îmi strigă numele
odată pe zi


Un comentariu:

  1. Să încercuiesc tăcerea,
    e ceva nou,
    doar cuvinte greşite
    sau tălmăcite
    în focul întunecimilor;
    şi ochii închişi pot fi încercuiţi,
    să-i ţin mereu deschişi;
    e propria-mi concesie,
    când dă start la încercuiri...

    eu am lipsit...
    doar tu mi-ai amintit...

    “Bine aţi venit!”

    RăspundețiȘtergere