Persoane interesate

luni, 16 iulie 2012

poem cu fruntea liberă


un lac avea tălpile uscate de cercuri
şi un galben rătăcit în maluri
culegea linişte într-o hârtie necoaptă
de orbiri frugale şi nopţile care se scurgeau
din tălpile tale ieri
când îţi smulgeai din sânul drept buzele mele
ca un amalgam de începuturi

abia acum când alunecam în jos
am priceput că uitasem să mă caut şi în realitate
dar nu mai avea ce să se întâmple
sau cine
poate doar tăcerea din toate ungherele mohorâte
ori bezna de pudră care picura în neştire
spre locul unde tu cu toată pielea întinsă
mimai începutul

într-o linişte curbată spre mijloc
nu este loc de uimire
culorile au trupurile sparte din oră în oră
şi zilele trec în câteva minute

din acest motiv nu caut răspunsul în arborii care întreabă
deoarece mi-ar lua prea mult să înţeleg
până unde trebuie să tac îmbrăţişarea tatălui meu
peste care atârnă
ultimul drum


 (din volumul Dimineţi cu mâinile încercuite)

Un comentariu:

  1. sa taci ...sa asculti...sa intelegi ...si-apoi sa crezi ca vrei sa poti sa ai in palma ta...ceva ce meritai demult..si..nu indrazneai sa ceri...un ultim drum ...un raspuns?

    RăspundețiȘtergere